Geoblog.pl    matmax    Podróże     2015 Wrzesień:Motocyklem - Rumunia    przez Salina Turda i Sighisoare do Braszow.

przez Salina Turda i Sighisoare do Braszow.

Rumunia
Rumunia, Braszow

Rano patrzymy leje.przeczekaliśmy więc dwie ulewy i burze i po krótkim zwiedzeniu centrum jedziemy kier. Salina Turda.Warto zobaczyć to miejsce szczególnie jak podróżuje się z dziećmi to jedna z najstarszych i największych kopalni soli w Europie.Obecni oprócz dostępnych do przejścia korytarzy mieszczą się tu mi.in amfiteatr, diabelski młyn,pole do minigolfa ,plac zabaw, tory do kręgli,oraz słone jeziorko po którym można przepłynąć się wypożyczoną łódką. Super widoki z wysokości 13 -tego piętra. POLECAMY.
Po wyjściu mały lunch i jedziemy w kier.Sighisoary.
Super stare miasto co prawda najpierw na jakieś 45 minut utknęliśmy pod dachem starej bramy ale burza była naprawdę niezła.Tak dawno się nie błyskało. Przestało lać grzmieć i błyskać równie nagle jak się zaczęło.
Jemy obiad w domu w którym mieszkał Dracula - obecnie dwie sale do zwiedzania i restauracja.
Dalej drogą tysiąca jeden zakrętów jedziemy do hotelu w Poiana Braszow.