Geoblog.pl    matmax    Podróże    Algieria    Wylądowaliśmy w stolicy

Wylądowaliśmy w stolicy

Algieria
Algieria, Algier

Mamy załatwionego kierowcę który ma przyjechać po nas na lotnisko i zarazem będzie do naszej dyspozycji podczas całego naszego pobytu w Algierii. Okazuje się że dla lepszego komfortu przejazdu z bagażami przyjeżdzają po nas dwa samochody.Również dużo wcześniej załatwiliśmy sobie lokum.
W Algierii funkcjonują dwa kursy Dinara - jeden jest państwowy m.in przy odmianie w banku i wypłacie w w bankomacie
1 Euro= 135 Din ( 23.12.2018)
Natomiast drugi czarno-rynkowy
1 Euro= 212 Din.
Z tym drugim trzeba jednak b. uważać gdyż tzw. koniki na ulicach niejednokrotnie oszukują podginając banknoty lub wkładając między nie kawałki gazet.
Dziś tylko spacer po najbliższej okolicy .Mamy w pobliżu sklepy spożywcze , piekarnię ze świeżymi bagietkami oraz Pizzerię Daffy &Duck w której jemy pyszne pizze.Mała pizza jest wielkości co najmniej naszej średniej i ledwo dajemy jej radę w dwie osoby.

wiza do Algierii
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Algierii. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Algierii, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.