Geoblog.pl    matmax    Podróże    2017 Grudzień Tajlandia 2017/2018    Maeklong Train Market i dalej kierunek Pływający targ -Damnoen Saduak
2018

Maeklong Train Market i dalej kierunek Pływający targ -Damnoen Saduak

Tajlandia, Damnoen Saduak

Raniutko skoro świt nasz kierowca czeka na nas przy recepcji i kierujemy się najpierw w stronę Maeklong Train Market.
Sprawdzamy dzień wcześniej w necie o której godz przejeżdżają przez ten dziwny targ pociągi - bo to przecież sama frajda.
Chcąc przejść przez targ nie ma innego wyjścia jak tylko po torach.Trafiamy akurat na czas i jesteśmy świadkami jak po dobiegającym nas nagle z oddali sygnale sklepikarze "wjeżdżają " ze swoimi kramami na kółkach w głąb targowiska.a my przyciskamy się do ścian i straganów w oczekiwaniu na pociąg.
Przejazd z jednego miejsca w drugi trwa ok. pół godz.
Jesteśmy na miejscu ....ale co to za ceny . Na blogach wyczytałam zupełnie inne stawki a tutaj totalne rozczarowanie.Zaczynamy rozmawiać na boku z naszym kierowcą i po chwili konsultacji z innym kierowcą na parkingu kiwa potakująco głową i każe nam wsiadać do samochodu.
Nie przejeżdżamy może nawet pięciu minut i wysiadamy przy banerze Boat Service to Floating Market tel. 081-299-7778.
Tu płyniemy w czwórkę łódką w cenie z poprzedniego miejsca za jedną osobę .Na targu kupujemy owoce i różnego rodz. pamiątki np. przyprawy , chusty,szale ,figurki.Są tu nawet...... bankomaty!