Geoblog.pl    matmax    Podróże     2015 Wrzesień:Motocyklem - Rumunia    Trasa Transforgarska

Trasa Transforgarska

Rumunia
Rumunia, Sybin

Wyruszamy rano kier. Curtea de Arges i dalej na trasęTransforgarską.Jest 8-10 stopni .Ale nie to nas przybiło .Na navi zrobiliśmy w ustawieniach -omijać drogi płatne i przejechaliśmy po takich dziurach że hoho.
Omijajcie więc skrót czyli trasę nr 73C za miejscowością Loturi. Sama trasa niczego sobie ale naprawdę ładne widoczki zaczęły się dopiero po drugiej stronie.szkoda tylko że nie było parę stopni cieplej.Spotykamy grupę Polaków ze Śląska i mój mąż podjeżdżając pod ich motocykle prawie zrobił efekt "domina".Musieli nas postawić "do pionu" i bardzo się bali jak odjeżdżaliśmy.Ostatni odcinek do Deva jedziemy wreszcie autostradą -ok.70km.
Pierwszy raz nie zrobiliśmy rezerwacji- hotel nie miał miejsc na bookingu.jednak postanawiamy tam właśnie podjechać.
Wjeżdżamy więc w osiedle bloków i szukamy.Za chwilę stajemy przed dziwną budowlą -sprawdzamy zdjęcie- tak to tutaj.
Okazuje się że mają jeden pokój-pasuje.Kolacja super -tak dobrze i tanio w Rumunii jeszcze nie jedliśmy.