Geoblog.pl    matmax    Podróże    Algieria    kierunek Tamanrasset

kierunek Tamanrasset

Algieria
Algieria, Tamanrasset

Jesteśmy spakowani na chyba każdą ewentualność noclegową.Dwie noce mamy gdzieś w Tamanrasset lub okolicy , natomiast jedna to wielka niewiadoma.Śpiwory , bielizna narciarska ,grube skarpety,polary i czapki jadą z nami.
Lot opóżniony o 1 godz. już przed startem -ale to norma na domesticu.Jesteśmy na miejscu ok.22:30 .jeszcze nie zdążyliśmy wejść na teren budynku lotniska a już podchodą do nas policjanci i proszą o paszporty. Zabierają je i sprawdzają tak długo ,że w końcu zostajemy w hali przylotów tylko my i nasz opiekun z agencji AKAR - która organizuje ten nasz pobyt tutaj.Przyjeżdzają po nas 2 samochody terenowe i jedziemy w asyście 2 samochodów policyjnych do miejscowości OTOUL - bazy biura Akar .Okazuje się że taka wyprawa trwa 7 dni my mamy wynegocjowane tylko 4.Ok.23:30 przyjeżdżamy do bazy -niestety na zewn. prawie nic nie widać w ogrodzie jest b.ciemno.Jemy kolację - nawet smaczną (zupa jarzynowa, sałatki, pieczone ziemniaki ,kurczak pieczony a na deser słodziutkie pomarańcze ).Potem okazało się gdy przyjechaliśmy tu w dzień że w ogrodzie jest mnóstwo drzew pomarańczowych -stąd ten świeżo wyciskany sok i świeże owoce.W nocy oczywiście w asyście policji wracamy do Tamanrasset na nocleg.Hotelik okazuje się w miarę OK.
Temperatura ok.12 -14 stopni.

wiza do Algierii
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Algierii. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Algierii, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.